18 de set. 2019

"A les 8 al Bar Eusebi"

BOOOOONES !!

TENIM NOVETAT EDITORIALS !!!

Els amics de Socarrel Edicions, ens anuncien la sortida del seu últim fotollibre! "A les 8 al Bar Eusebi" , una obra del fotògraf Salvi Danés.

"Que les coses existeixin o hagin existit sens dubte els dóna un sentit únic. Si no, tindríem prou amb la ficció absoluta. No cal partir de les complicacions. A les complicacions cal arribar-hi. No partir de la faula o el mite, simbòlic, per aclaparar; sinó partir de l'humil home comú i, a poc a poc, donar-li el sentit de llegenda.Això va de perdedors i vençuts. Aquí el meu humil homenatge. Per a tots ells."

Sols 100 exemplars, signats i numerats.
Ja el teniu? nosaltres sí !!!



ALES8ALBAREUSEBI from socarrel edicions on Vimeo.

A LES 8 AL BAR EUSEBI
(Barcelona 1981) 



Són sis picos en cadena. 

Que ens vigilen a la trena. 

Per què no marxem 

si som innocents? 



És tot verd el meu xabolo. 

S'anomena la “lechuga”. 

Tancat dalt del palomar,

jo vull marxar.



Només queda fer el majara. 

Jo no pago aquesta mort. 

Sóc innocent. 

Jo vull marxar. 



Fugim tots de la Modelo. 

La justicia és un camelo. 

Perquè no marxem 

si som innocents? 


Pepe Sales (Barcelona, 1954 - Vallclara, 1994)